Wednesday, September 14, 2011

FAVOURITE ARTIS AKU YANG TERBARU.....................

"Apalah sangat nak hebohkan pasal die punye favourite artis....semua orang pun ade!"   HHHAAAA! Jangan nak cakap macam tu ye!  Ni special punye favourite artis....yang aku boleh peluk, pegang , cubit, marah, geletek dan jumpa hari-hari. TAK CAYE? Betul beb!.

"Saya Mohd Aliff Izzuddin sebagai 'Cucu Atok'".

Sweet Smile!

Aliif Izzudin parent in green, sebelah kakaknya. Cik Shitah and family in peach. Tengah atok dan nenek. Taun ni Wa dan Pak Ngah mis lah. Kesian Cik, last year die mis, ingat nak gambar sekali taun ni! 

Ceritanya bulan puasa yang lepas, emak die kene call dengan Kak Zai dari RTM Kuching untuk drama radio sempena hari raya. sejak tu aku panggil die artis.,  Sebelu ni aku panggil die Imam Muda......sebabnya suruhlah Azan, Iqamah dan Zikir, sedap suara die beb....Menari dan Nasyid pun boleh tahan.  Umur 5 taun semua bidang seni tu die dapat grab.  Nakal dah semestinya, sebab (saya budak lagi!".  HEHEHE

No comments:

Post a Comment