Monday, September 26, 2011

Roxette - It Must Have Been Love [with lyrics]

Macam biasa, pagi-pagi masa prepare breakfast aku selalu humming lagu......so pagi tadi tadi masa tengah prepare breakfast aku pun buat bende yang same, humming lagu.  Fikiran pulak melayang-layang.  Macam2 kat dalam kepala!  Lagu yang aku selalu hummingkan kat dapor biasanya  lagu2 yang tengah hit kat dalam radio tu.....tapi pagi ni boleh terhumming lagu ni pulak....ROXETTE..IT MUST'VE BEEN LOVE?

Ko org pernah dengar lagu nie.....Ce dengar jap.  Lagu nie sebenarnye banyak kenangan untuk aku........Mungkin kepala tengah serabut....so keluar memory separa sedar yang terbelakang tu!  Dengar lu lagu nie, nanti aku story cerita behind this song .....K!
Nanti aku citer apa yang ade kat lagu nie! tuggu yer entry lepas nie....aku janji!  Masa nak siap g keje nie.....nanti citer sekerat jalan....TAK SSSYYYYOOOOOKKKKKKK!!!!!!

No comments:

Post a Comment